ضمانت بازگشت وجه در صورت کالای غیر اصل
سرعت سیستم با بیش از 20 سال سابقه در صنعت الکترونیک کشور و با بهره گیری از بهترین متخصصان در طی این سال ها تمام سعی خود را بر این داشته تا با حفظ اصالت و کیفیت محصولات خود میزان رضایت مندی مشتریان خود را تا حد مطلوبی نگه دارد .
ما پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی هستیم که ماموریت خود را ایجاد تجربهای خوشایند از خرید و فروش برای تمام مردم ایران میدانیم. به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین ایران در مسیر تبدیل شدن به اولین مرجع خرید و فروش آنلاین در صنعت الکترونیک و تجهیزات کامپیوتری هستیم و برای این هدف، ارائه خدمات منطبق بر استانداردهای جهانی، مهمترین وظیفه ماست. هویت سرعت سیستم بیش از هرچیز متأثر از مخاطبانمان است و بر اساس نیازهای آنها گام بر میداریم. به همین دلیل، مشتری محوری مهمترین ارزش کسبوکار ما در گروه سرعت سیستم ست.
. هزینه ی ارسال در سرعت سیستم چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
. چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت سرعت سیستم شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
. چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
. چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.
. برای خرید از سرعت سیستم، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از خرید میبایست از طریق نام کاربری ثبت نام کنید.
. چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.
. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست
. چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وب سایت سرعت سیستم روی گزینه "ورود ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
. چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
یکی از راههایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حسابهای کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری میکند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.
. چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
. میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
. میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
. چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
با ورود به صفحه "سفارش های من و انتخاب گزینه ی "جزییات" سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی"ثبت نظر" نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد
. اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سرعت سیستم اطلاع داده دهید.